کد خبر: ۱۴۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
کاپیتان تیم ملی پرتغال پیش از آغاز بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ قول جالبی به هم تیمی‌های خود داد.
ناطقان: کریستیانو رونالدو به هم تیمی‌های خود در تیم ملی پرتغال گفته بود اگر در بازی اول برابر اسپانیا گل زنی کند تا پایان جام جهانی روسیه ریش خود را اصلاح نخواهد کرد.

رونالدو دراین باره می‌گوید: "قبل از بازی با اسپانیا شوخی بود، من صورتم را اصلاح کردم و گفتم که اگر گل بزنم دیگر تا پایان مسابقات ریشم نخواهم زد. خوش شانس بودم و (مقابل اسپانیایی ها) گل زدم، سپس گل دیگری برابر مراکش به ثمر رساندم. حالا من ریشم را تا پایان جام جهانی نگه خواهم داشت. "
رونالدو در دو مسابقه اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ چهار گل به ثمر رساند و در هر دو بازی به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد.
تیم پرتغال در اولین بازی مسابقات جام جهانی با اسپانیایی‌ها بازی کرد و به تساوی ۳-۳ دست یافت که هر سه گل را رونالدو زد، این تیم در مسابقه روز چهارشنبه در مسکو بازهم با گلزنی رونالدو با نتیجه ۱-۰ تیم مراکش را شکست داد.

در بازی آخر مرحله گروهی، پرتغال روز ۲۵ ژوئن در سارانسک مقابل تیم ایران بازی خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین