کد خبر: ۱۴۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
نخست‌وزیر سابق عراق بعد از ظهر امروز با «فؤاد معصوم» رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
ناطقان: «نوری المالکی» نخست‌وزیر سابق و معاون رئیس‌جمهور عراق، بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در بغداد با «فؤاد معصوم» رئیس‌جمهور عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس‌جمهور عراق، در این دیدار در خصوص آخرین تحولات عراق و منطقه بحث و رایزنی شد که موضوع انتخابات پارلمانی در رأس گفت‌وگوها قرار داشت.


همچنین در این دیدار، دو طرف بر اهمیت افزایش تلاش‌ همه گروهها برای پشتیبانی از روند دموکراسی و تعمیق آن بر مبنای قانون اساسی تأکید کردند.

در روزهای اخیر چند تن از مسئولان عراقی از جمله «حیدر العبادی» با فؤاد معصوم رئیس‌جمهور عراق که به نوعی نقش هماهنگی و ایجاد توازن میان گروههای مختلف را باید داشته باشد، دیدار کردند.

این دیدارها در حالی صورت می‌گیرد که دادگاه فدرال عراق رأی به تغییر قانون انتخابات داده است. انتخاباتی که پس از گذشت یک ماه از برگزاری آن و رأی پارلمان به بازشماری 10 درصد آرا، هنوز به سرانجام نرسیده است.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین