کد خبر: ۱۴۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری یک نفر سارق مامور نما با ۱۲ فقره سرقت خبر داد.
ناطقان: سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر سرقت در یکی ازپارک‌های شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی متهم در حالی که در پارک در حال پرسه زنی بود شناسایی و وی را در یک عملیانه غافلگیرانه دستگیر کردند. سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۱۲ فقره سرقت در پارک اقرار کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم یک عدد کارت شناسایی جعلی نیروی انتظامی کشف شد، عنوان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز به شهروندان توصیه کرد: از عبور و مرور در مکان‌های خلوت بویژه در ساعات پایانی شب خودداری و برای جابه جایی در شهر از تاکسی و خودرو‌های مصوب استفاده کنند و اگر پول یا اشیاء قیمتی به همراه دارند آن را به نحوی حمل کنند که جلب توجه نکند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین