کد خبر: ۱۴۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: در حال حاضر در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر 10 این جاده شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و تردد در طول محور نیز پر حجم است.

وی با بیان اینکه حجم ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز پر حجم است، گفت: در باند شمالی آزادراه تهران کرج در محدوده گرمدره و باند شمالی آزادراه کرج قزوین محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری نیز ترافیک پر حجم گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه بروز پدیده جوی در جاده های کشور گزارش نشده است، گفت: در دیگر جاده های کشور جوی آرام و ترافیکی روان گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ترافیک ، هراز ، چالوس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین