کد خبر: ۱۴۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
خطیب نماز جمعه تهران:
آیت‌الله موحدی‌کرمانی در پایان خاطرنشان کرد: خطاب به ترامپ می‌گویم که آقای ترامپ هر چه می‌خواهی تحریم کن اما بدان که نتیجه تحریم رسوایی خود تو است.
ناطقان: آیت‌الله موحدی‌کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، با بیان اینکه موقعیت امروز انقلاب یک موقعیت حساس است، اظهار کرد: باید به خوبی این حساسیت درک شود و بدنبال آن ببینیم چه وظایفی برعهده داریم.

وی با بیان اینکه موقعیت امروز ما مردم ایران اسلامی مشابه با موقعیت احزاب در زمان رسول‌خدا است، تصریح کرد: در یک مقطعی تمام دشمنان اسلام  تصمیم به حمله به اسلام و مسلمانان گرفتند. و مشرکان و کفار برخی از اهل کتاب را هم با خود همراه کردند و همه همدست شدند برای ضربه زدن به مسلمانان و یک امتحان بسیار سخت متوجه مسلمین شد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، ادامه داد: جهان اسلام که علمدارش ایران اسلامی است با یک حمله گسترده از ناحیه دشمنان با رهبری آمریکا مواجه شده است و دشمنان دست به دست هم داده‌اند تا به این انقلاب ضربه بزنند. ما باید بفهمیم که آنها دشمن ما هستند؛ مبادا ما را فریب دهند.

وی گفت: دشمنان می‌خواهند از جمیع امکاناتشان برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کنند؛ ابزاری که تهیه کرده‌اند فراوان است. در همین رابطه مقام معظم رهبری در هر مقطعی سخنانی بیدارکننده به مردم و مسئولین می‌فرمایند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه ضربات و توطئه‌های دشمنان قابل احصاء نیست، اظهار داشت: آمریکا از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند. ماهیت آمریکا، ظلم و ستم و جنایت است. شما دیدید هزاران بچه را از مادرانشان در آمریکا جدا کردند.

وی ادامه داد: امیدواریم این قلدر امروز هم که همانند عمر بن عبدود به میدان آمده و علی‌بن ابیطالب او را به درک واصل کرد، علی زمان ما هم این عنصر را نابود کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه ستمگران امروز هم کورند و هم کرند، گفت: ستمگران پندهای تاریخ را در نمی‌کنند. با این جنایات و مظالم فکر می‌کنند دنیا دست آنهاست و می‌توانند با خونریزی قدرت یگانه شوند؛ این اشتباه آنهاست؛ قرآن تصریح دارد که مدبر خداست و خداوند ظالمان را نابود خواهد کرد البته به دست شما. خداوند حکیم است و سرنوشت نظام هستی را به دست باطل نداده است.

وی افزود: اهل باطل منتظر لحطه‌ای که اهل حق بر آنها حمله می‌کنند باشند. اتفاقا این نابودی به دست خود آنهاست. با همان ابزاری که فکر می‌کنند پیروز می‌شوند با همان ابزار نابود می شوند. خداوند به ظالم مهلت توبه می‌دهد اما او از این مهلت سوء استفاده می‌کند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با برشمردن جنایات آمریکا و اذناب منطقه‌ای‌اش، گفت: ستمگران دست به کشتار می‌زنند؛ حمله به مظلومین می‌کنند؛ به یمنی‌ها و فلسطینی‌ها حمله  می‌کنند تا حکومتشان بماند؛ در حالیکه با این ظلم‌ها حکومتشان نابود می‌شود. البته این امر مزدی است که خداومد به اهل مقاومت می‌دهد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ضمن انتقاد از افرادی که خواهان مذاکره وتسلیم بدون قید و شرط در برابر آمریکا هستند، اظهار کرد: افرادی که می‌گویند با مذاکره با آمریکا مشکلی را حل کنیم، آیات قرآن را که ناظر بر نفی طاغوت است ببینند. از آمریکا باید با تمام وجود متنفر بود. آمریکا جز جنایت، کاری نکرده است؛ آمریکا به هیچ یک از وعده‌هایش عمل نکرده و فقط به دنبال منافع خود است.

وی تاکید کرد: اگر روحیه انزجار از طاعوت و آمریکا و ایادی آمریکا در ما باشد خداوند به داد ما می‌رسد و در این امر نباید حساب ظواهر را کرد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در پایان خاطرنشان کرد: خطاب به ترامپ می‌گویم که آقای ترامپ هر چه می‌خواهی تحریم کن اما بدان که نتیجه تحریم رسوایی خود تو است.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین