کد خبر: ۱۴۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: امروز بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها داریم تا موانع حوزه ارتباطات استان کرمان را بررسی و در تصمیماتی که در سطح استان گرفته می‌شود، برای حل آنها تسریع شود.
ناطقان: محمدجواد آذری‌جهرمی ظهر امروز دوم تیرماه در فرودگاه رفسنجان در بدو ورود به این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مردم قول داده بودیم که ۲۹ خرداد به استان کرمان سفر کنیم و پیشرفت‌هایی که در حوزه ارتباطات استان در شش ماه گذشته صورت گرفته را گزارش دهیم.

وی افزود: این سفر بنا بر همان وعده انجام شده تا از پیشرفت کارهایی که در حوزه ارتباطات در این استان انجام شده گزارش دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: دستاوردهای بسیار خوبی برای حوزه ارتباطات استان کرمان داشتیم و مشکلات زیادی که بوده برطرف شده است و بخشی ازموضوعات باقی مانده است.

آذری جهرمی بیان کرد: بیان کرد: امروز بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها داریم تا موانع حوزه ارتباطات استان کرمان را بررسی و در تصمیماتی که در سطح استان گرفته می‌شود، برای حل آنها تسریع شود تا در رسیدن به اهداف نهایی و جایگاه مطلوبی که استان کرمان در حوزه ارتباطات باید برسد را داشته باشیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین