کد خبر: ۱۴۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی یکشنبه 3 تیرماه مهمان برنامه «زنده باد زندگی» می شود.
ناطقان: برنامه «زنده باد زندگی» یکشنبه میزبان احمد توکلی رئیس سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت و استاد یار گروه علوم اقتصادی دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی و عطاا... ابطحی دکترای مدیریت رسانه و عضو هیات علمی دانشگاه خواهد بود تا با آنان درباره وضعیت اقتصاد کنونی جامعه به بحث و گفت و گو بپردازد.

«زنده باد زندگی» در فصل هفتم خود بر موضوع اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی اقتصادی، معیشتی و مهارتی جامعه ایرانی متمرکز شده و راهبرد آن بررسی شرایط اقتصادی و افزایش توانمندسازی مهارتی و معیشتی همه گروه های جامعه و افزایش آگاهی مردم نسبت به توانمندی هایشان خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ برنامه «زنده باد زندگی» کاری است از گروه دانش و اقتصاد به تهیه کنندگی محمد جعفر خسروی که شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:30 روانه آنتن می شود و بازپخش آن همان روز ساعت 30 دقیقه بامداد خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین