کد خبر: ۱۴۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
سفیر جدید پاکستان در آمریکا با تقدیم استوارنامه خود به ترامپ به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.
ناطقان: علی‌ جهانگیر صدیقی که چند روز مانده به پایان دولت حزب مسلم لیگ و روی کار آمدن دولت جدید پاکستان به عنوان سفیر اسلام‌آباد در واشنگتن تعیین شد با تقدیم استوارنامه به ترامپ به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

تعیین علی جهانگیر صدیقی به عنوان سفیر پاکستان در حالی انجام می‌شود که امکان دارد دولت موقت این کشور فقط تا دو ماه دیگر روی کار است.

ممکن است دولت جدیدی که در پاکستان روی کار می‌آید علی جهانگیر صدیقی را بازگرداند و سفیر دیگری برای آمریکا تعیین کند.

علی جهانگیر صدیقی روابط دوستانه با «کوشنر» داماد ترامپ دارد و شاید به همین علت به عنوان سفیر جدید پاکستان در آمریکا تعیین شده است.

از سوی دیگر «آلیس ولز» نماینده ویژه آمریکا در آسیای جنوب و مرکزی گفت: سیاست اعمال فشار بر اسلام آباد موفقیتی در پی نداشت و ما تلاش می‌کنیم مشکلات خود را با مذاکره حل کنیم.

وی افزود: اسلام‌آباد می‌تواند نقش بسیار مهمی در مورد صلح افغانستان داشته باشد و امیدواریم پاکستان حاضر به ایفای نقش خود در این زمینه شود.

بالا گرفتن تنش بین پاکستان و آمریکا در مدت اخیر در حالی است که ترامپ در نخستین پیام توئیتری خود در سال 2018 میلادی از قطع کمک های واشنگتن به اسلام آباد خبر داد و اعلام کرد که واشنگتن در اقدامی احمقانه در طی 15 سال گذشته 33 میلیارد دلار به این کشور کمک کرده است که این روند ادامه نخواهد یافت.

وی ادامه داد: پاکستان جز دروغ و فریب کاری چیزی تحویل آمریکا نداده و رهبران این کشور ما را احمق فرض کرده‌اند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین