کد خبر: ۱۴۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران در صبح روز یکشنبه را تشریح کرد.
ناطقان: سرگرد مجید رنجبر، درباره وضعیت ترافیکی شبکه معابر و بزرگراه‌های تهران اظهار کرد: رصد ترافیکی معابر و پایتخت نشان می‌دهد که در حال حاضر در محور غرب به شرق بزرگراه حکیم، محور غرب به شرق بزرگراه همت و در محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله نوری و آزادراه تهران - کرج بار ترافیکی صبحگاهی وجود داشته و در مقاطعی از این بزرگراه‌ها ترافیک نیمه سنگین است که این نشان می‌دهد بار ترافیکی از غرب در حال ورود به محدوده مرکزی شهر است.

وی با بیان اینکه شاهد ورود بار ترافیک از جنوب به مرکز شهر نیز هستیم گفت: در همین راستا در محور جنوب به شمال بزرگراه‌های یادگار امام، نواب صفوی و امام علی شاهد ترافیک پرحجم هستیم و بار ترافیکی در بزرگراه‌های چمران و زین الدین نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

به گفته رنجبر، در محورهای داخلی و مرکزی شهر نیز شاهد ترافیک پرحجم در خیابان انقلاب به ویژه در محدوده پل چوبی تا خیابان شهید مدنی هستیم و در شبکه بزرگراه‌های داخلی نیز حجم ترافیک در بزرگراه کردستان و مقاطعی از بزرگراه حکیم نیمه سنگین است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین