کد خبر: ۱۴۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
رئیس‌جمهوری فرانسه و رهبر کاتولیک‌های جهان در واتیکان گفتگو کردند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان و امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه برای یک ساعت در کاخ آپوستولیک به گفت‌وگو پرداختند.

ماکرون پس از خروج از مذاکراتی که پشت درهای بسته صورت گرفت دست خودش را بر روی شانه پاپ قرار داده و سپس دو گونه پاپ را بوسید.

پاپ فرانسیس نیز به گرمی دستان رئیس‌جمهوری فرانسه را فشرد و با او دست داد و به گرمی لبخندی زد.

پاپ همچنین با بریجیت، همسر ماکرون نیز دست داد.

فرانسیس به مهمان‌های خود مدالی با تصویر سن مارتین به ماکرون داد.

اخیرا رهبر کاتولیک‌های جهان به کشورهای سراسر جهان تاکید کرده بود تا تمامی مهاجران را آنطور که باید مورد استقبال قرار دهند اما ایتالیا بابت این مساله که فرانسه مهاجرانی را که به صورت غیرقانونی از ایتالیا به فرانسه آمده بودند مسترد کرده بسیار خشمگین است.

دولت پاریس دولت جدید پوپولیست ایتالیا را به خاطر این رفتار نامناسب در قبال مهاجران و امتناع از صدور مجوز برای پهلو گرفتن یک کشتی نجات با بیش از ۶۰۰ مهاجر مورد انتقاد قرار داده است. در نهایت اسپانیا مجوز پهلو گرفتن این کشتی را صادر کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ماکرون ، پاپ ، واتیکان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین