کد خبر: ۱۴۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
بارش‌ها از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ تیرماه در تهران کاهش ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.
ناطقان: بررسی آخرین آمار منتشره از روند بارش‌ها از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ تیرماه سال جاری نشان می‌دهد که ارتفاع بارش‌های جوی در این مدت به به ۱۶۶.۷ میلیمتر رسیده است.

در این میان میزان بارندگی نسبت به دوره‌های مشابه درازمدت با ارتفاع ۲۳۷.۸ میلیمتری با کاهش ۲۹.۹ درصدی روبرو بوده است و نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۲۲۶.۵ میلیمتر ارتفاع، اُفت ۲۶.۴ درصدی را شاهد بوده است.

لازم به ذکر است که حجم بارش‌ها از اول مهر ماه سال ۹۶ تا ۵ تیر ماه سال جاری معادل ۲۷۴.۷۲۶ میلیارد مترمکعب گزارش شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد بارش در هفته اخیر تغییرات چندانی در حوضه‌های آبریز ایجاد نکرده و رشد قابل توجهی نداشته است.

کاهش ۲۳ درصدی بارش در تهران/ ارتفاع بارش‌ها ۲۴۹ میلیمتر

در این میان میزان بارندگی تجمعی استانی از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ تیرماه نشان می‌دهد که در استان تهران ارتفاع بارش‌ها به ۲۴۹ میلیمتر رسید که در مقایسه با سال آبی گذشته با ارتفاع ۳۲۳.۵  میلیمتر با رشد ۲۳ درصدی روبرو بوده است.

میزان بارندگی در این استان در درازمدت ۲۶۶.۹ میلیمتر به ثبت رسید از طرفی میزان بارش‌ها در مدت ذکر شده نسبت به دراز مدت با کاهش ۶.۷ درصدی روبرو بوده است.

کاهش ۲۳ درصدی بارش در تهران/ ارتفاع بارش‌ها ۲۴۹ میلیمتر

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین