کد خبر: ۱۴۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
حجت الاسلام صدیقی:
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بازار ما یک بازار متدین، شهید داده، حسینی و فاطمی است، افزود: خود من بزرگ شده بازار و منبریِ بازار هستم و مورد مراجعه بازاری‌ها هستم. امروز مردم ما در شرایط استخوان در گلو هستند. مسئولان درد مردم را بفهمند، لبخند نزنند و با مردم در حل مشکلاتشان هماهنگ باشند.
ناطقان: حجت‌الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۸ تیر) تهران، اظهار کرد: همه باید ارتباط خود را با خدا تقویت کنیم و به داد ضعفا و فقرا برسیم و جوان‌های سرگردان جامعه را نجات دهیم.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها و لاییک‌ها با انوع ترفند‌ها می‌خواهند ما را ناامید کنند، عنوان کرد: امروز که دشمن می‌خواهد ما را حریص کند، ما باید مال خود را برای خدا عرضه کنیم. مردم در شرایط کنونی باید مقاومت کنند و هیجانی و مرعوب نشوند. چرا برخی جنس‌های خود را عرضه نمی‌کنند و ولع پیدا کرده‌اند؟ مطمئن باشید این کار، شما را به سامان نخواهند رساند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه  هفتم تیر در کشور ما یک دانشگاه است و درس‌هایی همیشگی برای ما دارد، گفت: دشمن ما قدار و بی‌رحم است و بنا دارد تمام سنگر‌های عزت و مقاومت و زندگی مردم ما را ویران کند. کسانی که در هفتم تیر ترور شدند جرمی جز ایثار و خدمتگزاری نداشتند. دشمنان ما کسانی هستند که خدمتگزاران نظام ما را تحمل نمی‌کنند.  

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه دشمن‌شناسی باید جزو اولویت‌های نخست جامعه باشد، عنوان کرد: خطر نفوذ همواره وجود دارد. آیت‌الله بهشتی به عنوان یک شخصیت علمی، فلسفی، اجتماعی و ممتاز سیاسی و مدیریتی به دست سرباز اسراییلی به شهادت نرسید بلکه شهادت ایشان توسط نفوذی‌ها رقم خورد. نفوذی در آن روز تظاهر به دوستی کرده بود.

وی با بیان اینکه جنگ روانی امروز دشمن از طریق تهمت، شایعه پراکنی و ایجاد بی‌اعتمادی در میان مردم صورت می‌گیرد، افزود: یک عده نفوذی نیز در داخل کشور ما می‌خواهند اشخاص مورد اعتماد جامعه را از چشم مردم بیندازند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمن در جنگ ادراکی خود می‌خواهد کاری کند که ما اخبار رسانه‌ها و کانال‌های خودمان را باور نکنیم، گفت: حرف راستِ دشمن هم دروغ است؛ اگر دشمن گاهی راست می‌گوید به خاطر آن است که دروغ‌هایشان باورپذیر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی و معرفتی می‌خواهد کاری کند که در جامعه منکر به معروف و معروف به منکر تبدیل شود، تصریح کرد:  وقتی یک کسی شرارتی می‌کند و جلوی دیدگان ناظران زیادی سوار ماشین می‌شود و بدون واهمه بی‌گناهانی را زیر می‌گیرد، به هنگام قصاص او، عده‌ای به او ترحم می‌کنند، ولی برای آن مظلوم‌های کشته شده ترحم نمی‌کنند؛ این‌ها نتایج جنگ شناختی و ادراکی دشمن است.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئله داعش از ابتدا مسئله عراق و سوریه نبود و آتشی بود که دشمن برای ما درست کرده بود، گفت: ما از خارج از مرزهایمان با دشمن مقابله مردیم و بدین نحو آرامش نوامیس خود را تامین کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در ادامه با بیان اینکه بازاریان خودشان بانی انقلاب و رونق‌دهنده به حوزه‌های علمیه مساجد هستند، اظهار کرد: مشکلات اقتصادی جدی که امروز برای مردم پیش آمده، معلول تحریم نیست بلکه معلول سوءمدیریت و بی توجهی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی است که بیش از ده سال است ایشان مسئله اقتصاد را در صدر اولویت‌های جامعه بیان می‌کنند. متاسفانه مسئولان ما جهادی عمل نکردند و فرصت‌ها را تلف کردند.

وی با بیان اینکه بازار ما یک بازار متدین، شهید داده، حسینی و فاطمی است، افزود: خود من بزرگ شده بازار و منبریِ بازار هستم و مورد مراجعه بازاری‌ها هستم. امروز مردم ما در شرایط استخوان در گلو هستند. مسئولان درد مردم را بفهمند، لبخند نزنند و با مردم در حل مشکلاتشان هماهنگ باشند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امروز از طرفی کارگاه‌های ما در حال تعطیلی است و حال بازار خراب است و از طرفی انباشت نقدینگی بی سابقه است و هیچگاه اینقدر نفدینگی متراکم نبوده است. مردم ما این مسائل را می‌دانند و می‌فهمند. مسئولان باید به این درد‌ها برسند.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که امروز دشمنان و شیاطین و منافقین نیز اعتراضات به حق مردم را به چالش می‌کشند و آدرسی غلط از آن ارائه می‌دهند، عنوان کرد: صف بازاریان متعهد و هیئتی و متکلف و اهل نماز جماعت از صف نفوذی‌ها جداست.  مسئولان توبه کنند و در صف مردم بیایند و با صداقت عمل کنند و کمر همت ببندند. تیم فوتبال ما، چون مجاهدانه کار کرد و کم نگذاشت، مردم از آن‌ها راضی بودند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین