کد خبر: ۱۴۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه اگر اعلام نتیجه استعلام شهردار منتخب توسط وزارت کشور بیش از 10 روز طول بکشد شورا می‌تواند برای شهردار حکم را صادر کند گفت: شورای شهر کرج برای حل مشکل در این موضوع عجله نکرده است.
ناطقان: محمدحسین خلیلی اردکانی اظهار کرد: وزارت کشور هنوز نتیجه استعلام شهردار منتخب کرج را به شورای شهر اعلام نکرده و ما همچنان منتظر پاسخ از تهران هستیم.

وی افزود: با وجود اینکه برخی نتیجه را مثبت و برخی نتیجه را منفی گمانه‌زنی می‌کنند؛ اما تا زمانی که پاسخ از طرف وزارت کشور به ما اعلام نشود نمی‌توان در این خصوص صحبتی کرد.

خلیلی اردکانی ادامه داد: در طول این مدت که منتظر پاسخ به استعلام هستیم به جز نامه‌ حدوداً 10  روز پیش وزارت کشور که از  عدم ارسال پاسخ به استعلام کتبی حکایت داشت؛ نامه‌ای دیگری در این خصوص به شورای شهر کرج ارسال نشده است.

این عضو شورای شهر کرج در پاسخ به ساز و کار  قانونی شورای شهر کرج در برابر تعلل در اعلام نتیجه استعلام، اظهار کرد: شورای شهر پس از 10 روز می‌تواند برای شهردار منتخب حکم صادر کند ولی ما برای حل مشکل در این موضوع عجله نکرده‌ایم.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کرج ، شهردار ، شورای شهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین