کد خبر: ۱۴۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: پروژه احداث قطعه دوم اتوبان همت و اتصال آن به جاده چالوس و در امتداد آن پروژه کنارگذر شمالی با سرعتی مضاعف در حال تکمیل است.
ناطقان: سیروس شفقی با بیان اینکه پروژه احداث قطعه دوم اتوبان همت و اتصال آن به جاده چالوس و در امتداد آن پروژه کنارگذر شمالی با سرعتی مضاعف در حال تکمیل است، خاطرنشان کرد: ترافیک سنگین معابر شهری به ویژه در محدوده این پروژه متوقف شده و بنابراین ضرورت تسریع در تزریق اعتبار ویژه برای تکمیل این طرح شهری را می‌طلبد. 

وی ادامه داد: هر روز تاخیر، علاوه بر افزایش هزینه‌ها، بار بیشتری از ترافیک درون شهری را بر دوش مردم قرار می‌دهد.

شفقی، آخرین روند تکمیل پروژه میدان سپاه کرج را مورد پیگیری ویژه قرار داد و بر ضرورت سرعت بخشی این پروژه  نیمه تمام شهری تاکید کرد.

وی با اعلام پیگیری آخرین وضعیت روند تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید آجرلو در میدان سپاه کرج گفت: طبق اظهارات پیمانکار این پروژه شهری، فرایند دیوار کشی داخل محوطه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با رعایت اصلاحی در دست اقدام است.

شفقی با تاکید بر اینکه فرمانداری کرج پیگیر جدی برای اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه نیمه تمام شهری است؛ ضمن تشکر از همکاری خوب فرماندهی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و شهرداری کرج، خواستار تسریع در اتمام این طرح شهری شد و افزود: با توجه به اهمیت این پروژه شهری، روند تکمیل این تقاطع باید شتاب بیشتری بگیرد تا بخشی از بار ترافیک درون شهری در این منطقه تعدیل یابد و ترددهای مردم روان‌تر انجام شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین