کد خبر: ۱۴۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
مسئول اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: هوای کرمانشاه امروز (10 تیر) نیز در وضعیت هشدار قرار دارد.
ناطقان: جمال رحمانی اظهار کرد: هوای شهر کرمانشاه امروز(یکشنبه) هم برای دومین روز پیاپی خارج از شرایط استاندارد است و اکنون در شرایط هشدار قرار داریم.

وی میانگین شش ساعته (12 شب تا شش صبح) غلظت ذرات معلق موجود در هوای شهر کرمانشاه را 179 میکروگرم بر مترمکعب هوا اعلام کرد.

به گفته این مسئول، غلظت ذرات معلق موجود در هوا فعلا روند تقریبا ثابتی دارد.

مسئول اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه کنگاور نیز اکنون در وضعیت هشدار است، تاکید کرد: میانگین شش ساعته هوای کنگاور نیز 313 میکروگرم بر مترمکعب هوا است که وضعیت هشدار را نشان می‌دهد.

رحمانی هوای شهرهای اسلام آبادغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب را سالم اعلام کرد و افزود: به احتمال زیاد این توده گرد و غبار در حال خروج از استان است.

روز گذشته هوای کرمانشاه در شرایط اضطرار بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین