کد خبر: ۱۴۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
عضو هیئت رئیسه مجلس خبر داد؛
نعمتی گفت:‌ این اتفاقات که مثلا شرکتی با ۲۶ روز سابقه ارز هنگفتی را در اختیار بگیرد و بخشی از آن را برای موبایل واردات استفاده کند و بخش دیگر آن سرنوشتش هنوز معلوم نیست مواردی است که باید پیگیری شود.
ناطقان: بهروز نعمتی درباره طرح استیضاح و عدم کفایت رئیس‌جمهور که از سوی برخی نمایندگان مطرح‌ شده است، گفت: هر بحثی که در خصوص آقای رئیس‌جمهور در مورد استیضاح، عدم کفایت یا موضوعات از این دست مطرح شود به نظر من  درست نیست. آقای رئیس جمهور زحمات خود را می‌کشد و کارهای خود را انجام می‌دهد و طرح این موضوع قطعا اشتباه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما اینکه دولت ایراد و اشکالاتی دارد، بله ایرادات وجود دارد و با توجه به نامه‌ای که نزدیک به دویست نفر از نمایندگان به آقای روحانی نوشتیم، بالاخره این تغییر تیم اقتصادی اجتناب ناپذیر است و ایشان باید تمیشان را ترمیم کند و ما خواهش کردیم که این اتفاق بیافتد. اگر دولت کابینه را اصلاح نکند، به نظرم مجلس این کار را انجام خواهد داد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس ابراز داشت: موضوعی دیگری که در بحث اقتصادی مهم است این است که همه با هم، یعنی هم دولت و هم مجلس و هم بازار و مردم و قوه قضائیه دست به دست هم بدهیم تا این شرایطی که وجود دارد را حل کنیم و حتما هم می‌توانیم چرا که ما پتانسیل‌های مناسبی در کشور داریم و قطعا هم این مسائل را می‌توان حل کرد.

وی درباره تخصیص ارزهای ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی گفت: یکی از بحث‌هایی که ما در حضور آقای شریعتمداری و اصناف کشور داشتیم و آقای علی لاریجانی هم آنجا مواردی را مطرح کردند همین ارزها است که این ارزها به چه کسانی تعلق گرفته است و برای چه موضوعی اختصاص پیدا کرده است. 

این نماینده اصلاح‌طلب تهران با اشاره به جلسه دیروز علی لاریجانی با اصناف گفت: قرار شد که دوستان ما و دولت لیست را منتشر کنند که شنیدیم آقای شریعتمداری لیست را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

نعمتی عنوان کرد: این اتفاقات که مثلا شرکتی با ۲۶ روز سابقه ارز هنگفتی را در اختیار بگیرد و بخشی از آن را برای موبایل واردات انجام دهد و بخش دیگر آن سرنوشتش هنوز معلوم نیست این‌ها همواره وجود داشته است و من فکر می‌کنم که با توجه به بحث‌هایی که این روزها وجود دارد دوستان ما در مجلس پیگیر این موضوعات هستند.

منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین