کد خبر: ۱۴۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
تصاویر جدیدی که از شارژر گوشی آیفون منتشر شده است، شایعاتی که مبنی بر "عرضه آیفون جدید با شارژرهای سریع" است را پررنگ‌تر می‌کند.
ناطقان: به نقل از دیلی میل، شرکت "اپل" در نظر دارد که در ماه "سپتامبر" سال جاری چند مدل جدید از گوشی آیفون عرضه کند.

شایعات مبنی این است که این گوشی‌ها شارژر جدیدی را همراه خواهند داشت.

تصاویر جدیدی که منتشر شده است، یک کابل " USB" قدرتمندتر ۱۸ واتی را نشان می‌دهد که به طور چشمگیری زمان شارژ گوشی را کاهش می‌دهد.


همانطور که از اپل انتظار می‌رود، این شارژر ۱۸ واتی طرح بیضوی با گوشه‌های استاندارد دارد .

این شارژر با تحویل نیروی ۱۸ واتی، قادر است که گوشی را خیلی سریع‌تر از شارژرهای فعلی آیفون که ۵،۱۰ و ۱۲ واتی هستند، شارژ کند.

مردم معتقدند که این شارژرها با عرضه مدل جدید آیفون انتشار خواهند یافت. زیرا پیش از این، مشتریان آیفون از این شرکت به دلیل عدم ارائه شارژرهای قدرتمندتر انتقاد کرده بودند.

گفتنی است که مدل‌های جدید این گوشی که "iPhone 10" و "iPhone ۸" است، مجهز به پشتیبانی این شارژرها هستند.

شارژری که تصاویر آن منتشر شده است، تنها برای استفاده آمریکایی‌ها طراحی شده است.

این شارژر نسبت به نمونه‌های پیشین خود بسیار کوچک‌تر است و ظاهری مستطیلی دارد که بر خلاف ظاهر شارژرهای "مکعب شکل" و استاندارد پیشین ساخت این شرکت است.


اپل مدعی شده است که این "فست شارژرها" یا "شارژرهای سریع" قادر هستند تنها در عرض ۳۰ دقیقه، گوشی را به میزان ۵۰ درصد شارژ کنند.

کابل این شارژر به تنهایی بالغ بر ۳۵ دلار و آداپتور آن نیز بین ۲۳ تا ۴۹ دلار قیمت خواهند داشت.

اپل در نظر دارد که در سال جاری ۳ مدل جدید از گوشی‌های خود عرضه کند.

نسل دوم گوشی‌های آیفون 10 شاید صفحه نمایش بزرگتری داشته باشد و ممکن است قیمت کمتری نیز داشته باشد و ۵۵۰ دلار به فروش برسد.این در حالی است که مدل فعلی آیفون 10 با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد. 

یکی از مدل‌های جدیدی که آیفون ارائه خواهد داد، صفحه نمایش ۶.۱ اینچی خواهد داشت که بزرگترین گوشی ساخت اپل تاکنون خواهد بود.  

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین