کد خبر: ۱۴۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده در تصادف با سواری سوزوکی در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.
ناطقان: سرهنگ احسان مؤمنی، دراین باره گفت: حوالی ساعت 11:15 امروز یک دستگاه خودروی سواری "سوزوکی ویتارا" در حال حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی در محدوده بزرگراه یادگار امام بود که ناگهان با یک عابر پیاده برخورد کرد.

وی با بیان اینکه درپی این حادثه عوامل اورژانس و پلیس راهور در محل حاضر شدند، گفت: بررسی علائم حیاتی عابر پیاده 56 ساله نشان داد که این فرد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

مؤمنی با اشاره به بررسی علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: کارشناسان پلیس سرعت غیرمجاز را علت وقوع این حادثه مرگبار اعلام کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به رانندگان هشدار داد که در مسیرهای بزرگراهی با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا در صورت مشاهده خطر بتوانند وسیله نقلیه خود را به‌موقع کنترل کنند همچنین عابرین نیز از تردد در محورهای بزرگراهی خودداری کرده و در صورت نیاز به عبور از عرض بزرگراه حتماً از پل‌های عابر پیاده تردد کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین