کد خبر: ۱۴۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
بازیکنان امید تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در تمرین تیم امید به تهران برمی‌گردند.
ناطقان: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز سه‌شنبه پرسپولیس فقط در نوبت صبح بود. تمرین صبح امروز یک برنامه سبک بود که حدود نیم ساعت به طول انجامید و با هدف ریکاوری انجام شد. پس از آن، بازیکنان این امکان را داشتند که از استخر، سونا و جکوزی که هماهنگ شده بود بهره بگیرند.

*ناهار برای ساعت یک برنامه‌ریزی شد و پس از آن بازیکنان در اختیار بودند تا اگر تمایل داشتند گشتی در شهر واراژدین بزنند.

*لازم به ذکر است که برانکو همچنین ساعت بیدار باش صبح امروز را یک ساعت عقب انداخت و صبحانه برای ساعت ۹ صبح برنامه ریزی شده بود.

*همچنین حمیدرضا طاهرخانی و محمد امین اسدی با ترک اردوی پرسپولیس در واراژدین، همراه با ایگور پانادیچ و پندار خمارلو راهی زاگرب شدند تا با پرواز ساعت ۱۵:۲۵ دقیقه به وقت کرواسی (۱۷ و ۵۵ دقیقه به وقت تهران) عازم ایران شوند.

این دو بازیکن با وجود آنکه پرسپولیس امکان استفاده از بازیکن جدید را در نیم فصل اول بازی‌ها ندارد، با هماهنگی و تایید برانکو ایوانکوویچ برای حضور در اردوی تیم ملی امید به کشور بازی می‌گردند و فردا چهارشنبه به جمع ملی‌پوشان ملحق می‌شوند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین