کد خبر: ۱۴۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات سیزدهمین روز تیر ماه با ۱۴۳ واحد افزایش به پله ۱۱۲ هزار ۴۹۰ واحدی رشد کرد.
ناطقان: شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۴۳ واحد افزایش به پله ۱۱۲ هزار و ۴۹۰ واحدی صعود کرده است.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۸۳۳ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۱۵۲ ریال در بیش از ۹۹ هزار و ۸۲۷ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۴۳ واحدی، شاخص بازار اول ۱۱۵ واحد،  شاخص بازار دوم ۲۳۶ واحد رشد و شاخص آزاد شناور بیش از ۱۹ واحد،   شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۸ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۲۵ واحد کاهش را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز سایپا و معدنی و صنعتی چادرملو با روند صعودی و فولاد مبارکه اصفهان،  پرداخت الکترونیک سامان کیش،  بانک ملت،  ملی صنایع مس ایران و نفت و گاز پتروشیمی تامین  با روند نزولی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با افزایش بیش از ۲ واحدی، به پله ۱۲۵۲ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۵۸۶ هزار و ۶۲۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۳۳ ریال در بیش از ۵۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های پتروشیمی زاگرس و بانک دی با روند صعودی و سهامی ذوب آهن اصفهان،  گروه کاغذ پارس،  گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی،  پالایش نفت لاوان و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین