کد خبر: ۱۴۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
آذری جهرمی با اشاره به شرایط کنونی کشور و التهاب در بازار خاطرنشان کرد: طبیعتا نگرانی‌هایی وجود دارد اما با عزم و همدلی می‌توان از مشکلات عبور کرد و باید شرایط کنونی مدیریت شود.
ناطقان: شورای اداری مازندران با حضور وزیر ارتباطات، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندارد و مدیران کل استان برگزار شد.

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه اظهار کرد: اشتغال مهم‌ترین نیاز برای تامین اقتصاد خوب و رونق در بازار است، بنابراین سودآوری صنایع باید حفظ و برای توسعه اشتغال و رفع بیکاری در جامعه برنامه ریزی شود.

وی با بیان این که روند توسعه با اشتغال به جهت رشد فناوری معکوس است تصریح کرد: تکنولوژی باعث شده که اقتصاد آن رو به رشد باشد اما اشتغال آن روبه کاهش است، در حال حاضر برای توسعه اشتغال در کشور نیاز به توجه در بخش خدمات داریم.

آذری جهرمی با اشاره به شرایط کنونی کشور و التهاب در بازار خاطرنشان کرد: طبیعتا نگرانی‌هایی وجود دارد اما با عزم و همدلی می‌توان از مشکلات عبور کرد و باید شرایط کنونی مدیریت شود.

وزیر ارتباطات با بیان این که 56 درصد منابع مازندران در بخش کشاورزی و صنایع سوق داده شده است یادآور شد: این  استان ظرفیت گردشگری مناسبی دارد، تشکیل تورهای ویژه گردشگری از ظرفیت فرودگاهی و ریلی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی  تصریح کرد: اقتصاد گردشگری  مازندران باید فراتر از زیلو، قلیان و منقل باشد، باید در غالب طرح‌های سالم‌سازی و گردشگری دریایی این ظرفیت را بهره‌برداری کرد.

آذری‌جهرمی با بیان این که عده‌ای در شرایط جنگ اقتصادی ممکن است سوءاستفاده کرده و فساد کنند، تصریح کرد: این حرکت آن‌ها خنجر از پشت به کشور بوده، در ایام فعلی ایجاد شفافیت یک راهکار برای همدلی در بین مردم و وحدت مورد تاکید رئیس جمهور است.

وی ضمن اشاره به این که دولت به عنوان ناخدای کشتی اقتصادی باید تلاطمات موجود را مدیریت کند افزود: فشارهای به کشور ناشی از قدرت منطقه‌ای بودن و قدرت کشور در معادلات بین المللی است.

* کنترل واردات قاچاق از اقدامات مهم وزیر ارتباطات

عبدالله رضیان، رئیس مجمع نمایندگان مازندران در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: کنترل واردات قاچاق از اقدامات مهم وزیر ارتباطات است، اجرای طرح رجیستری هم درخواست مجلس و فکر عمومی بود.

وی افزود: وزیر ارتباطات جوان‌ترین وزیر است و صحبت‌هایی بود که این مسئولیت محول شود یا نه اما امروز خوشحالیم که جوانگرایی می‌تواند تاثیر خوبی داشته باشد.

رضیان با اشاره به این که مبتلا به ملاحظات و سیاسی‌کاری‌هایی شدیم تصریح کرد: امروزه کمتر شفافیت اتفاق می‌افتد اما وزیر ارتباطات اقدامی انجام داد که در راستای شفافیت بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین