کد خبر: ۱۴۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
وزیر خارجه بحرین در ادامه لفاظی علیه ایران، این بار به سخنان «حسن روحانی» رئیس‌جمهور کشورمان در خصوص صادرات نفت ایران واکنش نشان داد.
ناطقان: «خالد بن أحمد» وزیر خارجه بحرین در ادامه سیاست‌های آل خلیفه برای جلب رضایت عربستان سعودی به اظهارنظر درباره صادرات نفت ایران و موضوع یمن پرداخت.

بن أحمد در صفحه توییتری خود در واکنش به سخنان روحانی که گفته بود «تحریم صادرات نفت ایران با وجود صادرات نفت منطقه ممکن نیست» مدعی شد: «نظام ایران هر روز که می‌گذرد بیشتر به خود شلیک می‌کند؛ ایران موشک‌های خود را بدست حوثی‌ها به مکه و ریاض و دیگر نقاط شلیک می‌کند و اکنون نیز به تعطیلی تنگه هرمز در برابر دریانوردی بین‌المللی تهدید می‌کند و همه اینها در حالی است که ملت ایران خشمگین و گرسنه است و ارزش ارز آن هر روز کاسته می‌شود.»



این اظهارات مداخله‌جویانه وزیر خارجه بحرین درباره ایران در حالی است که ارز ملی بحرین نیز طی روزهای گذشته به شدت کاهش یافته و علاوه بر آن این کشور در سال‌های اخیر با نابسامانی داخلی و اعتراضات مردمی به سیاست‌های آل خلیفه به خصوص سیاست‌های تبعیض‌آمیز علیه شیعیان این کشور مواجه است و سرکوب معترضان بحرینی نیز با انتقادهای شدید سازمان‌های حقوق‌بشری و مجامع بین‌المللی مواجه بوده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین