کد خبر: ۱۴۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
سخنگوس سازمان آتش نشانی و خدما ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آتش سوزی در انبار پارچه در خیابان مولوی خبر داد .
ناطقان: جلال ملکی، درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۴:۵۵ صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در خیابان مولوی، کوچه صراف‌ها به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی با یک زیر زمین بود. زیربنای این ساختمان ۶۰۰ متر بود که زیرزمین، دو طبقه فوقانی و همکف حدود ۳۵۰ متر وسعت داشت و تبدیل به انباری برای نگهداری پارچه شده بود. در محوطه حیات نیز مقادیر بسیاری توپ‌ها و رول‌های پارچه روی هم انبار شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: زیرزمین و داخل حیات به طور کامل شعله‌ور بود و شعله‌های آتش به سرعت در حال سرایت به طبقات بالایی بود. آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کرده و توانستند آتش را تحت کنترل خود دربیاورند.

ملکی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید، اما خسارات مالی فراوانی وارد شد. در نهایت در ساعت ۷:۵۰ عملیات پس از لکه‌گیری و ایمن‌سازی کامل به پایان رسید.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین