کد خبر: ۱۴۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به بهبود کیفیت آب در آبادان و خرمشهر، گفت: اکنون با وضعیتی که به وجود آمده است همه آب مورد نیاز شهرهای آبادان و خرمشهر از طریق خط یک و دو طرح غدیر تامین خواهد شد و نیازی به برداشت آب از رودخانه بهمنشیر و کارون نیست.
ناطقان: فرامند هاشمی‌زاده با اشاره به وضعیت آب شرب شهرهای خرمشهر و آبادان اظهار کرد: از روز گذشته آب از طریق طرح آبرسانی غدیر 2 وارد تصفیه‌خانه‌های آبادان و خرمشهر شده و اکنون وضعیت آب در این شهرها بسیار بهبود پیدا کرده است.

وی افزود: در گذشته بخشی از آب موردنیاز در آبادان و خرمشهر از طریق خط یک غدیر تامین می‌شد اما اکنون علاوه بر خط یک غدیر، خط دوم این پروژه نیز در حال آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر است.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر آب رودخانه کرخه وارد تصفیه‌خانه‌های آبادان و خرمشهر می‌شود و پس از آن با تصفیه‌ای که در آن محل‌ها انجام می‌گیرد، آب در شهرها توزیع می‌شود.

هاشمی زاده عنوان کرد: با توجه به ورود آب از طریق طرح غدیر 2، EC آب در شهرهای آبادان و خرمشهر کمتر از 2500 میکروموس بر سانتیمتر شده و به تدریج نیز این عدد کاهش پیدا می‌کند و کیفیت آب در این دو شهر بهبود پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: اکنون با وضعیتی که به وجود آمده است همه آب موردنیاز شهرهای آبادان و خرمشهر از طریق خط یک و دو طرح غدیر تامین خواهد شد و نیازی به برداشت آب از رودخانه بهمنشیر و کارون نیست.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین