کد خبر: ۱۴۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز در گیلان و فردا در مازندران و گیلان رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.
ناطقان: سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز در گیلان و فردا در مازندران و گیلان رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: از بعدازظهر امروز برای استان گیلان رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و همین شرایط فردا یکشنبه علاوه بر استان گیلان برای استان مازندران نیز پیش بینی می‌شود. از این رو توصیه می‌شود جهت کاهش خسارت‌های احتمالی تمهیدات لازم اتخاذ شود.

احد وظیفه افزود: همچنین از روز دوشنبه تا اواخر هفته جاری برای شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و خراسان جنوبی همراه با خیزش گرد و خاک و برای منطقه زابل همراه با طوفان و گرد و خاک بوده و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود. از اینرو توصیه می‌شود تمهیدات لازم در این زمینه بکار گرفته شود.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین