کد خبر: ۱۴۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش شدید در استان گیلان خبر داد و گفت: در برخی استان‌ها نیز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
ناطقان: احد وظیفه، اظهار کرد:  طی امروز برای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات شرقی البرز  افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که شدت این بارش‌ها در استان‌ گیلان خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز دریای خزر مواج خواهد بود، گفت: در ساعات بعدازظهر دو روز آینده در ارتفاعات جنوب سیتان و بلوچستان و شرق هرمزگان رشد ابر، رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده به دلیل افزایش سرعت باد در جنوب غرب کشور، پدیده گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود. همچنین از فردا (۱۸ تیرماه) تا اواخر هفته جاری برای شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه تاکید کرد: در این مدت وزش باد در برخی مناطق به ویژه زابل همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود که سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود.

وی در پایان در مورد آب و هوای تهران طی دو روز آینده گفت: فردا و پس فردا (دوشنبه و سه شنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه) آسمان تهران صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد و اوایل شب افزایش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۴۱ و ۲۸ درجه سانتیگراد و ۴۰ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین