کد خبر: ۱۴۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۳
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به طراحی نرم افزاری شده است که به کمک آن می‌توانید استرس خود را از بین ببرید.
ناطقان: اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.


یکی  از شرکت‎های دانش بنیان به تازگی موفق به طراحی و ساخت دستگاه هوشمند مدیریت استرس شده است که بوسیله یک هدست وظیفه کنترل استرس افراد را بر عهده می‌گیرد.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان؛   درباره این هدست گفت: برای کنترل استرس افراد و همچنین ارائه راهکار‌های مناسب جهت کنترل اضطراب هدستی را طراحی کرده‌ایم که بر روی سر قرار می‌گیرد و استرس را از بین می‌برد.

وی با بیان اینکه وظیفه هدست اندازه گیری سطح اضطراب و استرس است، اظهار کرد: این هدست که بر روی سر قرار می‌گیرد وظیفه اندازه گیری سیگنال‌های مغزی را برعهده دارد.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان در خصوص نرم افزار تلفن همراه این هدست هوشمند گفت: هنگامی که هدست کار خود را انجام داد و سیگنال مغزی را اندازه گرفت آن‌ها را برای تلفن همراه ارسال می‌کند و در این  زمان است که وظیفه تلفن همراه برای ارائه راهکار‌های مناسب آغاز می‌شود.
با یک ماه استفاده از نرم‌افزار استرس را فراموش کنید

وی ادامه داد: نرم افزار تلفن همراه هدست هوشمند با تشخیص سطح استرس می‌تواند تکنیک‌های مختلفی برای مدیریت اضطراب را پیشنهاد کند یعنی پس از آنکه سطح مغز را بررسی کرد برنامه شخصی را تدوین می‌کند و تکنیک‌های موثر و متناسب با سطح هوش هریک از افراد را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان درباره چگونگی فعالیت این دستگاه اظهار کرد: هر یک از افراد باید ۳۰۰ دقیقه الی یک ماه از این دستگاه استفاده کنند تا دیتا‌های مغزی آن‌ها شامل زمان مناسب برای استراحت و فعالیت‌های مناسب شناسایی شوند.

وی افزود: این نرم افزار پس از یک ماه بصورت هوشمند توصیه‌های روان شناسی را انجام می‌دهد و در هر زمانی که هدست بر روی گوش قرار بگیرد و سطح اضطراب اندازی گیری شود، راهکار‌های کاهش استرس را برای شما مشخص می‌کند.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان درباره تست‌های بالینی و موفقیت دستگاه گفت: در یک فضای بالینی هدست را بر روی ۲۵۰ نفر که از مراکز مشاوره‌ای، کلینیک‌ها و ورزشکاران تیر اندازی انتخاب شده بودند تست کردیم، در حال حاضر مشتریان هدست از کلینیک‌های روان‌شناسی، باشگاه‌های ورزشی، مدارس و و موسسات کنکوری هستند.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان در خصوص ویژگی‌های دیگر این نرم افزار یادآور شد: این هدست و نرم افزار در کنار بحث کنترل استرس، میزان تمرکز را هم اندازه گیری می‌کند، در همین راستا بازی‌های مشخصی طراحی شده است که به وسیله ذهن کنترل می‌شوند در افزایش تمرکز افراد بسیار کارآمد عمل می‌کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین