کد خبر: ۱۴۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
زیباکلام:
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: چند درصد از بودجه کل کشور در اختیار آقای روحانی است؟ با این‌ وجود متأسفانه آقای روحانی جزئیات آن را نمی‌گوید و دود آن‌هم در چشم خودش می‌رود.
ناطقان: صادق زیباکلام  درباره مهم‌ترین چالش‌های اقتصادی پیش آمده برای کشور با بیان اینکه روحانی نخواسته است خیلی از مسائل جدی و واقعی اقتصاد کشور را برای مردم بازگو کند، گفت: به‌عنوان مثال یکی از مسائلی اصلی که آقای روحانی باید برای مردم بازگو کند، یک مسئله خیلی ساده ولی درعین‌حال بسیار مهمی است که اگر کل تولید ناخالص ملی و درآمد کشور برای یک سال صد تومان باشد، باید پرسید که از این صد تومان و صد واحد چقدر در اختیار آقای روحانی به‌عنوان رئیس قوه مجریه قرار دارد؟ و چقدر از این صد واحد در اختیار نهادها و مراجع دیگر قدرت است؟

 
زیباکلام با بیان اینکه همه از روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهوری انتظار دارند ولی در قبال این‌همه انتظارات روحانی چقدر امکانات در اختیار دارد؟، گفت: چند درصد از بودجه کل کشور در اختیار آقای روحانی است؟ بااین‌وجود متأسفانه آقای روحانی جزئیات آن را نمی‌گوید و دود آن‌هم در چشم خودش می‌رود.

 

او تأکید کرد: به همین دلیل است که محبوبیت آقای روحانی بشدت افول کرده است و کم نیستند کسانی که می‌گویند که اشتباه کردیم که در انتخابات شرکت کردیم و به‌اشتباه به روحانی رأی دادیم و این وضعیت خوبی برای اصلاح‌طلبان و روحانی نیست و به آینده و اعتبار اجتماعی اصلاح‌طلبان و آقای روحانی لطمه می‌زند.

منبع: اعتمادآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین