کد خبر: ۱۴۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای نهمین بار در ارتباط با پرونده فساد دولتی موسوم به «پرونده ۴۰۰۰» مورد بازجویی پلیس این رژیم قرار گرفت.
ناطقان: به نقل از میدل‌ایست آن‌لاین: بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه برای نهمین بار طی دو سال اخیر به اتهام نقش وی در پرونده فساد دولتی مرتبط با بزرگ ترین شرکت مخابراتی در سرزمین های اشغالی مورد بازجویی پلیس این رژیم قرار گرفت.

نتانیاهو در جریان تحقیقات درباره پرونده موسوم به «پرونده ۴۰۰۰» به ارائه امتیازات خاص و غیرعادی به «شائول الوویچ» صاحب‌ امتیاز شرکت «بِزِک» در ازای پوشش رسانه‌ ای مطلوب و مثبت از خود و همسرش «سارا نتانیاهو» در میانه سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ به عنوان وزیر ارتباطات این رژیم متهم است.

این اقدام توسط یگان «لاهاو ۴۴۳» به عنوان واحد تحقیقات مبارزه با فساد به انجام رسیده است.

در «پرونده ۴۰۰۰» گروهی از نزدیکان نتانیاهو نیز در مظان اتهام سوء استفاده از جایگاه خود برای ارتقاء تصویر رسانه‌ ای وی و همسرش قرار گرفته‌ اند.

در همین رابطه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با داشتن پرونده‌های فساد مالی و دریافت رشوه از بازرگانان خارجی و تبانی با برخی جراید موسوم به «پرونده‌ های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰» نیز محکوم است.

این در حالیست که «سارا نتانیاهو» همسر وی نیز تا کنون چندین بار به دلیل سوءاستفاده از اموال عمومی و هزینه بودجه برای مصارف شخصی، مورد بازجویی قرار گرفته است.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین