کد خبر: ۱۴۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
رئیس اتحادیه طلا و سکه گفت: درحال حاضر، هیچ مشکلی در بازارسکه و طلا وجود ندارد و بازار توانسته به روال عادی خود برگردد.
ناطقان: محمدکشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و سکه درخصوص وضعیت طلا و سکه در بازار اظهار کرد: درحال حاضر تعادل در قیمت طلا و سکه وجود دارد و درچند روز گذشته تغییری در آن‌ها وجود نداشته است.

وی تصریح کرد: باتوجه به تعطیلی روز گذشته،تغییر امروز قیمت‌ها محسوس نبوده است.

کشتی آرای، درخصوص وضعیت طلا و سکه در هفته جاری افزود:طی هفته جاری، وضعیت بازار، آرام خواهد بود .باتوجه به تثبیت نرخ ارز، شاهد ثبات نسبی در بازار طلا و سکه هستیم.

رئیس اتحادیه طلا و سکه در پایان گفت: درحال حاضر، هیچ مشکلی در بازار وجود ندارد و بازار توانسته به روال عادی خود برگردد. به نظر می‌رسد که طی دو روز آینده، باتوجه به شرایط اقتصادی نوسان و التهابی در بازار وجود نداشته باشد.

براساس این گزارش، امروز ارزش هر گرم طلای ۱۸ عیار ساخته نشده در بازار طلای تهران، ۲۳۳ هزار و ۱۷۰ تومان و هر انس طلا ۱.۲۵۵ دلار و ۲۰ سنت است. همچنین نیم سکه با قیمت یک میلیون و ۳۸۴ هزار تومان، ربع سکه ۷۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و سکه یک گرمی ۴۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین