کد خبر: ۱۴۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
کیف قاپان حرفه ای تهران دستگیر شدند.
ناطقان: سرهنگ محمد نادربیگی، رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص دستگیری دزدان گوشی قاپ گفت: در ۳۰ اردیبهشت فرد جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۰۷ فسلطین اعلام کرد که گوشی تلفن همراهش از سوی ۲ جوان موتور سوار به سرقت رفته است.

سرهنگ نادر بیگی افزود: پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف و طی هماهنگی با بازپرس محترم شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

اظهارات مالباخته :

مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ساعت ۱۳ امروز در خیابان شهید قرنی در حال صحبت با گوشی موبایل بودم که ناگهان ۲ پسر جوان سوار بر موتور پالس سفید رنگ اقدام به سرقت گوشی موبایلم کرده و به سرعت متواری شدند.

سرهنگ نادربیگی در خصوص سرنخ به دست آمده از شاکی پرونده ادامه داد: مالباخته در اظهاراتش عنوان کرد که پس از سرقت با گوشی موبایل دیگری که همراه داشته اقدام به عکس برداری از موتور سیکلت دزدان کرده است و توانسته تصویر و شماره پلاک دزدان را عکس برداری کند.

سرقت های مشابه:

کارآگاهان در ادامه تحقیقات اطلاع یافتند که افراد دیگری از سوی این ۲ سارق جوان با موتور پالس سفید و مشکی هدف سرقت قرار گرفته اند.

شناسایی مجرم سابقه دار:

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان با استفاده از تصویر دزدان و شماره پلاک پالس سفید رنگ، سوابق مجرمان سابقه دار را مورد بررسی قرار دادند و موفق به شناسایی یکی از دزدان حرفه ای به نام "مسعود" ( ۲۳ ساله) به عنوان یکی از متهمان تحت تعیب ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند .

دستگیری متهم:

سرهنگ نادربیگی در خصوص دستگیری سارق سابقه دار گفت: کارآگاهان با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی "مسعود" شدند و مورخه ۰۵/۰۴/۱۳۹۷ این متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

متهم پس از دستگیری یکی دیگر از همدستانش "حسن" را که از سارقان سابقه دار است به ماموران معرفی کرد.

با شناسایی دومین متهم پرونده به نام حسن ، کارآگاهان ضمن شناسایی دقیق محل تردد این شخص ، در ساعت ۱۸ مورخه ۰۵/۰۴/۱۳۹۷ در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر عنوان داشت : " متهمان پس از دستگیری به دهها فقره سرقت گوشی به شیوه قاپیدن با موتور سیکلت های پالس سفید و مشکی رنگ در سطح شهر تهران اعتراف کردند و متهمان به دستور مقام قضایی در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار دارند

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین