کد خبر: ۱۴۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
مدیرعامل شرکت توتال گفت: این شرکت به دلیل عدم امکان معافیت از تحریم‌های جدید دولت آمریکا، از طرح پارس جنوبی ایران خارج می‌شود.
ناطقان:  پاتریک پویان، در گفتگو با شبکه تلویزیونی بی اف ام فرانسه، با تاکید براینکه راه دیگری جز خروج از این پروژه نداشته است گفت: شما نمی‌توانید بدون دسترسی به سیستم مالی آمریکا در ۱۳۰ کشور جهان فعالیت داشته باشید. بنابراین در حقیقت ما قوانین آمریکا را اجرا می‌کنیم و مجبوریم ایران را ترک کنیم.

وی افزود: شرکتی مثل ما باید به قوانینی که در موردش به اجرا گذاشته می‌شود احترام بگذارد بنابراین ما باید از ایران خارج شویم.

مدیرعامل شرکت توتال گفت: توتال به دلیل خروج از طرح توسعه فاز ۱۱ میدان گازی پارس جنوبی در خلیج فارس ۴۰ میلیون دلار متضرر شده است.

پویان با ابراز امیدواری در باره اینکه یک روز بتوانیم به ایران برگردیم گفت:: برای شرکتی در مقیاس توتال که سالانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام می‌دهد، زیان ۴۰ میلیون دلاری چندان قابل توجه نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین