کد خبر: ۱۴۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
نماینده کازرون:
رضازاده ادامه داد: یک وزیر جوان آوردیم و موفقیتش را دیدیم، ای کاش ۵۰ درصد کابینه جوان بود و هنوز امیدواریم با ترمیم و ورود جوانان به کابینه، شاهد تحرک بیشتری در دولت باشیم.
ناطقان: نماینده کازرون در شورای اداری استان فارس با تقدیر از حضور میدانی وزیر ارتباطات در استانهای مختلف گفت: هر هفته شاهد افتتاح و آغاز یک پروژه زیربنایی در حوزه ارتباطات و مخابرات هستیم که نشان از موفقیت آذری جهرمی است.

رضازاده ادامه داد: یک وزیر جوان آوردیم و موفقیتش را دیدیم، ای کاش ۵۰درصد کابینه جوان بود و هنوز امیدواریم با ترمیم و ورود جوانان به کابینه، شاهد تحرک بیشتری در دولت باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراهم شدن اینترنت 4G برای بیش از ۵۰۰ روستای استان فارس طی ۶ماه اخیر، تاکید کرد: نبود اینترنت جوانان را کلافه می کند و انتظار داریم تلاشهای وزیرجوان با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد و زیرساختهای ارتباطی کشور با یک جهش چشمگیر مواجه شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین