کد خبر: ۱۴۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
استقلال در فصل نقل و انتقالات در شرایط سختی قرارگرفته است.
ناطقان: منصوریان از استقلال جدا شد و جای خود را به مرد ۶۸ ساله آلمانی داد تا او با جادو معجزه استقلال را نجات دهد.

جادو شفر انصافا جواب هم داد و استقلال توانست هر هفته مسابقات لیگ برتر را با نتایج مطلوب و بدون شکست پشت سربگذارد.

تمام بازیکنان از دروازه تا خط حمله عهد بسته بودند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. استقلال شفر در ادامه نتایج خوب توانست قهرمان جام حذفی شود و در لیگ برتر هم عنوان سومی را کسب کند.

لیگ هفدهم با همه فراز و نشیب‌ها برای استقلال خوب تمام شد، اما فصل جدید لیگ برتر آغاز ماسبی برای شفر نداشت.

سرمربی آلمانی استقلال با این خیال قرارداد خود را تمدید کرد که تمام بازیکنان قراردادشان را با این تمدید می‌کنند، اما رفته رفته معادلات این مربی برهم خورد بازیکنان مورد علاقه او از استقلال جدا شدند. این درحالی است که استقلال با نظر شفر بازیکنانی را جذب کرده که قراربود روی نیمکت بنشینند تا استقلال نیمکت پرمهره‌ای داشته باشد، اما ورق برای آبی پوشان برگشت و بازیکنان یکی یکی قصد جدایی دارند.

امید نورافکن و ابراهیمی رسما از استقلال جدا شدند تا خط میانی استقلال ضعیف شود. از طرفی دیگر روزبه چشمی در قطر به سر می‌برد و منتظری هم شرط گذاشته تا زمانی که به پولم نرسم قراردادم را تمدید نخواهم کرد.

مامه بابا تیام و جباروف هم که استقلال را در آب نمک خوابانده اند و احتمال زیاد در فصل جدید به تیم دیگری ملحق شوند. با این تفاسیر استقلال در فصل جدید روز‌های سختی را درپیش خواهد داشت و عیار شفر در این شرایط سخت مشخص خواهد شد.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین