کد خبر: ۱۴۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان به منظور مذاکره با مقامات آذری و گسترش همکاری‌ها در حوزه‌های آموزشی، درمانی و دانشگاهی و انعقاد چندین تفاهم‌نامه در حوزه سلامت وارد باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.
ناطقان: در سفر دو روزه دکتر سیدحسن هاشمی به باکو،  امضاء تفاهم نامه‌هایی درخصوص راه‌اندازی دی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، بازدید از صنایع دارویی آذربایجان و مذاکره درخصوص راه‌اندازی خط تولید مشترک دارو در باکو و همکاری در تامین داروی مورد نیاز این کشور با استفاده از ظرفیت‌های خالی کارخانجات ایران و صادرات دارو به آذربایجان و مذاکره درباره تهیه واکسن هپاتیت، سل و سایر بیماری‌ها از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه وزیر بهداشت کشورمان به باکو است.

برگزاری دوره‌های کوتاه مدت مهارت افزایی جهت کادر  پرستاری در بخش‌های دیالیز، ICUT، PICU و NICU و پذیرش دانشجوی آذری در رشته پزشکی با ارائه برنامه‌های آموزشی و ارائه بورس تحصیلی و برگزاری آزمون مشترک، از دیگر اهداف سفر وزیر بهداشت به باکو است.

دیدار با رییس جمهور آذربایجان و وزرای بهداشت، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد جمهوری آذربایجان از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در سفر به باکو است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین