کد خبر: ۱۴۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
سفیر فلسطین در مسکو گفت: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فردا (جمعه) برای گفتگو در مورد روابط دوجانبه و تحولات اخیر مربوط به مسئله فلسطین به روسیه سفر می‌کند.
ناطقان: به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، عبدالحافظ نوفل، سفیر فلسطین در مسکو  با اعلام این خبر گفت: سفر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به مسکو سه روز به طول خواهد انجامید و وی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه دیدار خواهد کرد. این دیدار با محوریت روابط دوجانبه و تحولات اخیر در خاورمیانه انجام خواهد شد.

نوفل گفت: این دیدار پیش از نشست دوشنبه آتی پوتین با دونالد ترامپ، همتای آمریکایی وی در هلینسکی، پایتخت فنلاند برگزار می‌شود.

نوفل تاکید کرد، قدس مکانی برای فروختن نیست. با وجود همه مخالفت‌های ما با تمام اقدامات اخیر آمریکا، اما اسرائیل از وضعیت سوء استفاده و شهرکسازی‌های خود در این منطقه را بیشتر کرد.

وی گفت: فلسطینی‌ها به دنبال سازوکار جدیدی در خصوص حل و فصل درگیری‌ها با اسرائیل هستند . عباس و پوتین در دیدار مشترک خود این موضوع را مورد بررسی قرار خواهند داد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین