کد خبر: ۱۴۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 2 تن و هشت کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در استان کشف و در این رابطه پنج قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
ناطقان: جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 2 تن و هشت کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در استان کشف و در این رابطه پنج قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

 سرهنگ احمد طاهری در این باره افزود: با تلاش چند روزه ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر و نیکشهر، پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان باندی که به طور مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو کوهستانی اقدام به انتقال موادمخدر از مرزها به عمق این استان را می کرد شناسایی شد .

وی افزود: اعضای این باند مسلح شب گذشته با سه دستگاه خودرو تویوتا در یکی از مسیرهای فرعی سیستان و بلوچستان گرفتار کمین یگان های عملیاتی پلیس شدند که منجر به درگیری مسلحانه شد.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس در این عملیات ضمن دستگیری پنج قاچاقچی مسلح در بازرسی از خودروهای آنان یک تن و 902 کیلوگرم تریاک، 74 کیلوگرم حشیش و 32 کیلوگرم هروئین به همراه سه قبضه سلاح کلاش کشف کردند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین