کد خبر: ۱۴۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰
در این مطلب طرز تهیه نوشیدنی موکوتینی چای قرمز را می خوانید.
ناطقان: طرز تهیه چند نوشیدنی بسیار خنک و مناسب فصل تابستان  را به شما آموزش می‌دهیم

موکوتینی چای قرمز یک

مواد لازم: سه پیمانه چای قرمز، سه پیمانه نوشیدنی گازدار زنجبیل (می‌توانید از دلستر زنجبیلی هم استفاده کنید) و یک برش آناناس.

چای قرمز را با نوشیدنی زنجبیلی مخلوط کنید. ترکیب را در لیوان بلند و با یخ سرو کنید. در هر لیوان یک برش آناناس قرار دهید.

طرز تهیه آیس‌تی زنجبیل و عسل

مواد لازم: هشت پیمانه آب جوش، ٦ عدد چای کیسه‌ای، دو قاشق چایخوری زنجبیل خردشده تازه، یک‌سوم پیمانه عسل.


آب جوش و چای‌های کیسه‌ای را درون یک پارچ مقاوم در برابر حرارت بریزید و ١٠ دقیقه صبر کنید تا چای رنگ بدهد.

چای کیسه ای ها را بیرون بیاورید و دور بریزید و بگذارید چای خنک شود تا به دمای اتاق برسد. عسل و زنجبیل را اضافه کنید و هم بزنید و تا موقعی که میخواهید میل کنید داخل یخچال قرار دهید. چای را همراه یخ سرو کنید.



آیس‌تی هندوانه و ریحان

مواد لازم: هشت پیمانه آب جوش، ٦ عدد چای کیسه‌ای، یک‌هشتم یک هندوانه‌ متوسط، یک دسته‌ کوچک ریحان تازه، شکر.
آب جوش و چای‌های کیسه‌ای را درون یک پارچ مقاوم در برابر حرارت بریزید و ١٠ دقیقه صبر کنید تا چای رنگ بدهد. چای‌های کیسه‌ای را از پارچ خارج کنید و بگذارید به دمای اتاق برسد. ترکیب را درون یخچال قرار دهید تا خنک شود. پیش از سرو کردن، هندوانه‌ خردشده و ریحان را اضافه و با یخ سرو کنید.

 

 

آیس‌تی انار و لیموترش

مواد لازم: هشت پیمانه آب جوش، ٦ عدد چای کیسه‌ای، دو پیمانه آب انار، سه عدد لیموترش ورقه‌شده (باریک)، یک‌چهارم پیمانه شکر.

آب جوش و چای‌های کیسه‌ای را درون یک پارچ مقاوم در برابر حرارت بریزید و ١٠ دقیقه صبر کنید تا چای رنگ بدهد. چای‌های کیسه‌ای را از پارچ خارج کنید و بگذارید به دمای اتاق برسد. آب انار، ورقه‌های لیمو و شکر را اضافه کنید. ترکیب را درون یخچال قرار دهید تا خنک شود. با یخ سرو کنید.



 
طرز تهیه یخ در بهشت اسپرسو

مواد لازم: سه‌چهارم پیمانه شکر، یک‌سوم پیمانه اسپرسوی فوری، یک‌چهارم پیمانه آب لیمو، ۲ قاشق غذاخوری پوست لیمو ترش رنده شده.

شکر و ۶ پیمانه آب را درون یک ظرف کوچک روی گاز حرارت دهید. بگذارید آب بجوشد و شکر حل شود. ظرف را از روی حرارت بردارید. اسپرسو را اضافه و مخلوط کنید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. مایع را درون یک ظرف کم‌عمق صاف کنید. آب و پوست لیمو را اضافه کنید.

ظرف را به مدت ۲ ساعت درون فریزر قرار دهید. هر ۳۰ دقیقه، با استفاده از یک چنگال یخ‌ها را خرد کنید تا زمانی که خودش را بگیرد، البته نباید خیلی هم محکم شود. برای سرو کردن، یخ در بهشت را با قاشق درون کاسه بریزید. روی آن خامه بریزید و اگر دوست دارید، باز هم با پوست لیمو ترش رنده‌شده تزیین کنید.

لیموناد

مواد لازم: یک و نیم پیمانه آب لیموی تازه، نصف پیمانه شکر، ۶ پیمانه آب، ورقه‌های لیمو برای تزیین، یخ همه مواد را درون یک پارچ بزرگ مخلوط کنید تا شکر حل شود. محصول نهایی را با یخ سرو کنید و برای تزیین از حلقه‌های لیمو استفاده کنید.

لیموناد استوایی

مواد لازم: یک و نیم پیمانه آب لیموی تازه، نصف پیمانه شکر، ۶ پیمانه آب، یک آبمیوه‌ کوچک با طعم آناناس، دو آبمیوه کوچک با طعم زردآلو، ورقه‌های لیمو برای تزیین، یخ.

آبلیمو، شکر و آب را درون یک پارچ بزرگ مخلوط کنید تا شکر حل شود. سپس آبمیوه‌ها را اضافه کنید. با یخ سرو و با حلقه‌های لیمو تزیین کنید.



نوشیدنی نعناع و هندوانه

مواد لازم: چهار پیمانه هندوانه خردشده‌ بدون هسته، یک‌ونیم پیمانه لیموناد، نصف پیمانه نعناع تازه.

تکه‌های هندوانه و لیموناد را درون مخلوط‌کن، مخلوط کنید. در صورت لزوم از صافی رد کنید. نعناع را اضافه و با یخ سرو کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین