کد خبر: ۱۴۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
کافو مدافع سابق پیشین تیم ملی برزیل در مورد عملکرد تیم ملی کشورش در جام جهانی 2018 روسیه انتقاد کرد.
ناطقان: کافو مدافع سابق پیشین تیم ملی برزیل تصدیق کرد که عملکرد نیمار در جام جهانی روسیه کمتر از انتظارات بود، اما معتقد است مهاجم پاریسن ژرمن هنوز به عنوان بزرگترین بازیکن ۱۰ سال اخیر برزیل به حساب می‌آید.

بعد از بهبودی مصدومیتی که دقیقا قبل از سفر به روسیه اتفاق افتاد، نیمار توانست دو بار دروازه حریفان را در ۵ بازی برزیل در جام جهانی باز کند، اما برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب تیم بلژیک شد و از گردونه جام جهانی کنار رفت و از او به شدت در رسانه‌ها بخاطر حرکات نمایشی خود انتقاد می‌شود.

کافو مدافع سابق تیم ملی برزیل که با ۱۴۲ بازی بیشترین بازی ملی تیم برزیل را در کارنامه خود دارد معتقد است که نیمار به عنوان یکی از ستارگان این تورنومنت نتواسته است آن طور که باید نقش خود را ایفا کند، اما او از نیمار ۲۶ ساله برای برآمدن از پس این نا‌امیدی حمایت کرد و گفت: " همه ما از یک ستاره انتظار داریم. نیمار یک ستاره است و ما از او انتظار داریم که کار متفاوتی را در زمین انجام دهد. این طبیعی است که به سمت نیمار به خاطر آنچه که اتفاق افتاده است انتقادات زیادی شود. آیا عملکرد نیمار آن چیزی بود که انتظار داشتیم؟ خیر عملکرد ضعیفی بود. مردم از یک ستاره عملکرد متفاوتی انتظار دارند. اگر او باید چیزی را تغییر دهد یا خیر، تصمیم او است، زیرا او می‌داند که برای فوتبال خود چه چیزی بهترین است. ما یک بازیکن عالی داریم. او بزرگترین بازیکن ما در ۱۰ سال اخیر بوده است. ما می‌خواهیم نیمار را خوشحال ببینیم، زیرا این هم برای خودش و هم فوتبال برزیل خوب است. او پسر باهوشی است. او می‌داند در جام جهانی چه کرده است و می‌داند چطور خود را بهتر کند و قدم به سوی جلو بردارد. "

کافو همچنین بخشی از عملکرد تیم ملی برزیل در برابر بلژیک را اشتباه سرمربی این تیم می‌داند و گفت:" اگر چه او فقط برای ۳۰ دقیقه اشتباه کرد، ولی در جام جهانی این اشتباهی مرگبار است و می‌تواند منجر به برکناری او شود و ادامه کار با او را در شک و تردید قرار دهد. اما اگر تیته بماند او را حمایت خواهیم کرد. کار‌های زیادی را در پیش داریم. "

وی همچنین درباره ژسوس گفت:" مهاجم را برای گلزنی‌اش می‌شناسند. به لحاظ تاکتیکی گابریل ژسوس برای برزیل فوق العاده بوده است. شکی در این نیست. اما متاسفانه او از جام جهانی بدون گل بیرون رفت و زمانی که مهاجمی نتواند گل بزند مورد انتقاد قرار می‌گیرد. "
منبع: میزان
برچسب ها: کافو ، نیمار ، انتظار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین