کد خبر: ۱۴۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
سخنگوی دولت با اشاره به حادثه دلخراش برخورد تانکر با اتوبوس مسافری و کشته شدن شماری از هموطنان در سنندج، گفت: مهمترین ماموریت ما حفظ جان شهروندان است.
ناطقان: «محمد باقر نوبخت» سخنگوی دولت گفت: حادثه دلخراش برخورد تانکر با اتوبوس مسافری که منجر به درگذشت دردناک تعدادی از هموطنان عزیز در سنندج شد، بار دیگر لزوم اجرای دقیق استاندارد‌های ایمنی پیشگیرانه را پررنگ‌تر کرد.

وی افزود: مسئولان دولتی و تشکل‌های مردم نهاد در این زمینه به صورت جدی فعال شوند، حفظ جان شهروندان مهمترین ماموریت است.

بامداد روز چهارشنبه بر اثر برخورد و واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری در مسیر شمال - جنوب بلوار دکتر حسینی سنندج ۱۱ تن کشته و ۷ نفر زخمی شدند. برای همدردی با خانواده حادثه دیدگان، سه روز عزای عمومی در این استان اعلام شد.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران هم روز چهارشنبه در پیامی ضمن ابراز همدردی و تاسف به واسطه جان باختن و زخمی شدن شماری از هموطنان، به استاندار و مسئولان استان کردستان دستور داد تا علت وقوع این سانحه را بررسی و نسبت به تسکین آلام خانواده‌های داغدیده و نیز ارایه گزارش اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین