کد خبر: ۱۴۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
استاندار مازندران در حاشیه بازدید از روند امدادرسانی و اطفای حریق مسجد جامع ساری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مسجد جامع ساری تاریخی و ارزشمند است افزود: به دلیل اتصالی سیم برق که ریشه در شدت گرما و تابش خورشید به سیم‌های برق دارد که از پشت بام مسجد رد شده، آتش سوزی رخ داده است.
ناطقان: محمد اسلامی دقایقی قبل در حاشیه بازدید از روند امدادرسانی و اطفای حریق مسجد جامع ساری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مسجد جامع ساری تاریخی و ارزشمند است افزود: به دلیل اتصالی سیم برق که ریشه در شدت گرما و تابش خورشید به سیم‌های برق دارد که از پشت بام مسجد رد شده، آتش سوزی رخ داده است. وی افزود:سقف چوبی مسجد کامل در آتش سوخت، اما خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و روند امدادرسانی و اطفای حریق به شایستگی انجام شد که از حضور متعهدانه گروه‌های امدادی و مردمی تشکر می‌کنیم.

وی افزود:سقف چوبی مسجد کامل در آتش سوخت، اما خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و روند امدادرسانی و اطفای حریق به شایستگی انجام شد که از حضور متعهدانه گروه‌های امدادی و مردمی تشکر می‌کنیم.

اسلامی با اشاره به اینکه اورژانس، نیرو‌های پلیس، ویگان ویژه، نیرو‌های مردمی، آتش نشانی و ... در عملیات اطفای حریق متعهدانه شرکت کرده اند گفت: در حال حاضر عملیات اطفاء تمام شد و گروه‌های امدادی در حال لکه گیری هستند.

استاندار مازندران ادامه داد: مسجد جامع ساری به دلیل ثبت ملی شدن، تابع ضوابط میراث است و مباحث بازسازی و احیای آن با مشارکت دست اندرکاران و پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی آغاز می‌شود و با تمام قوا به حالت اول برمی گردد، اما در طراحی مسائل ایمنی نیز باید لحاظ شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین