کد خبر: ۱۵۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
حسینی شاهرودی در پاسخ به اینکه آیا اعمال محدودیتهای جدید در فضای مجازی را مصلحت می داند، گفت: برخی افراد دغدغه هایی دارند و بیان می کنند، اما با توجه به نگرانی های معیشتی مردم، پرداختن به حواشی فضای مجازی در این مقطع خاص، اولویت نیست.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن انتقاد از پخش فیلم دختر اینستاگرامی در صداوسیما گفت: نفس این رفتار خودش اشائه منکر بود و در شرایطی که مطالبه امروز افکارعمومی مسئله شفافیت است، طرح هرگونه مسئله انحرافی ظلم و خیانت است.


حسینی شاهرودی با تاکید بر توصیه رهبرمعظم انقلاب مبنی بر لزوم پیگیری اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: چارچوب شکل گیری یک اقتصاد مولد و پویا، شفافیت است و در این مسیر همه اجزاء کشور باید همسو و همراه باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه آیا اعمال محدودیتهای جدید در فضای مجازی را مصلحت می داند، گفت: برخی افراد دغدغه هایی دارند و بیان می کنند، اما با توجه به نگرانی های معیشتی مردم، پرداختن به حواشی فضای مجازی در این مقطع خاص، اولویت نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین