کد خبر: ۱۵۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از انهدام تیم تروریستی عصر شنبه در منطقه مرزی نودشه استان کرمانشاه خبر داد.
ناطقان: در پی نفوذ یک تیم تروریستی ضد انقلاب از منطقه مرزی نودشه در استان کرمانشاه برای انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی، این تیم توسط رزمندگان دلاور قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفته و مقارن عصر امروز(۲۳ تیرماه) طی یک درگیری به طور کامل منهدم شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: در این درگیری سه تروریست به هلاکت رسیده و یک تروریست دیگر به شدت زخمی شد. در این درگیری همچنین یکی از نیروهای بسیجی بومی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این اطلاعیه با تاکید بر اشراف اطلاعاتی و آمادگی همه‌جانبه رزمندگان نیروی زمینی سپاه و دیگر نیروهای امنیتی حاضر در منطقه برای مقابله با هرگونه عرض اندام گروهک‌های ضد انقلاب و معاند آمده است: طی این عملیات موفق مقادیر قابل توجهی سلاح ، مهمات و تجهیزات از تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین