کد خبر: ۱۵۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه صبح امروز یکشنبه مقر مقاومت فلسطین در شرق غزه را در اقدامی که نقض آتش‌بس اعلام شده محسوب می‌شود، بمباران کردند.
ناطقان: به نقل از شبکه الجزیره، آتش‌بسی که با میانجی‌گری مصر بین اسرائیل و مقاومت فلسطین در غزه اعلام شده بود، چند ساعت بعد از اجرایی شدن از سوی رژیم صهیونیستی نقض شد. حماس اعلام کرده بود، میانجی‌گری‌ها و مداخله‌های منطقه‌ای  و بین‌المللی موجب دستیابی به توافق آتش‌بسی بین گروه‌های مقاومت و ارتش اشغالگر شد.

فوزی برهوم، سخنگوی حماس گفته بود، تلاش‌های چند طرف از زمان آغاز بمباران‌های اسرائیل برای توقف تجاوزات آغاز شد که بالاخره تلاش مصر در بازگرداندن آرامش به ثمر نشست.

جهاد اسلامی نیز بر دستیابی به آتش‌بس تاکید کرده بود.

غزه از صبح روز شنبه شاهد موج سلسله حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت دو کودک و زخمی شدن ۳۰ تن شد. گروه‌های مقاومت نیز چندین راکت را به مقرهای اسرائیلی در همجواری غزه شلیک کردند که در میان آنها زخمی‌هایی برجای گذاشت.

سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نیز به ادعای ارتش این رژیم ۲۰ موشک از ۱۰۰ موشک مقاومت را رهگیری کرده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین