کد خبر: ۱۵۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
کواکبیان:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من احساس نمی‌کنم که دولت قصد ایجاد تغییر در کابینه را داشته باشد و اگر چنین باشد، شاید ما دست به کار شویم.
ناطقان: مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم سومین روز درگذشت محمّد بسته‌نگار، عضو نهضت منحله آزادی که عصر امروز (یکشنبه 24 تیر) در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد، اظهار داشت: من احساس نمی‌کنم که دولت قصد ایجاد تغییر در کابینه را داشته باشد و اگر چنین باشد، شاید ما دست به کار شویم.

وی با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار هیأت دولت گفت: همانطور که ایشان فرمودند، علاج واقعه را قبل از وقوع، باید کرد. بسیاری از تخلفاتی که مشاهده می‌شود، از جمله آن‌چه در ماجرای خودروها شاهد هستیم، می‌شد از قبل پیشگیری کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تعطیلات مجلس گفت: اگر دولت، اقدامی برای ترمیم کابینه نکند مطمئناً مجلس بعد از تعطیلات، کارهایی را انجام خواهد داد، چون مردم از ما توقع دارند.

و دبیرکل حزب مردم‌سالاری با تأکید بر لزوم تغییر در تیم اقتصادی دولت، تصریح کرد: لازم است افراد جوان‌تر وارد دولت شوند؛ کسانی که نشاط و طراوت لازم را برای کار دارند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین