کد خبر: ۱۵۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
سرمربی دو فصل اخیر آبی‌پوشان لندنی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
ناطقان: آنتونیو کونته که پس از دو فصل حضور در چلسی و رساندن این تیم به عناوین قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی انگلیس، به تازگی از سمت سرمربیگری آبی‌پوشان لندنی اخراج شد، پیام خداحافظی در خطاب به هواداران چلسی منتشر کرد.

در پیام این سرمربی ایتالیایی آمده است: «مایلم از تمامی دوستانم در باشگاه چلسی به خاطر سختکوشی و حمایت‌های‌شان در طول دو فصل گذشته که باعث شد تا لیگ برتر و جام حذفی را فتح کنیم، تشکر کنم.

از بازیکنان، کسانی که تعهد و استعدادشان در موفقیت ما خیلی مهم بود، قدردانی می‌کنم. کار با آنها به طور روزانه مایه مباهات من بود. باید از کادرفنی‌ام که همیشه سخت تلاش کردند، تشکر کنم و بابت حرفه‌ای‌گری و از خودگذشتگی‌شان به آنها خسته نباشید بگویم.

از دوران حضورم در انگلیس و لندن بسیار لذت بردم و می‌خواهم از هواداران چلسی که رفتار فوق‌العاده‌ای با من و خانواده‌ام داشتند، قدردانی کنم. این فوق‌العاده بود که توانستم احساسات، شور و شوقم را در طول این دو فصل شگفت‌انگیز با هواداران چلسی که همیشه در قلبم خواهند ماند، سهیم شوم.

امیدوارم چلسی به موفقیت‌های خود ادامه دهد و برای همه آرزوی موفقیت در فصل پیش‌رو را دارم. خاطرات زیادی از دوران حضورم در چلسی دارم که آنها را با خودم به چالش بعدی‌ام خواهم برد».
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین