کد خبر: ۱۵۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال حاضر قاچاق گوشی نزدیک به صفر است و زمانی که از گمرک وارد می‌شوند، رجیستر شده‌اند.
ناطقان: حسین فلاح جوشقانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به گوشی‌هایی که با ارز دولتی وارد شده و امکان احتکار آن‌ها وجود دارد درباره پیشنهاد برای تعیین زمان رجیستری برای آن‌ها اظهار کرد: این پیشنهاد قابل تعاملی است و ما با کمیته رجیستری مطرح کردیم، البته ملاحظات فنی دارد و راهکارهایی داده شده که امیدواریم تا یک ماه آینده بررسی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر  قاچاق گوشی نزدیک به صفر است و زمانی که از گمرک وارد می‌شود، رجیستر شده است. یک بحث‌ این است که اگر مدت زمانی گذشت و به بازار عرضه نشده و فعال نشود، ما با کمیته رجیستری هماهنگی‌هایی کردیم. ابتدا گوشی در گمرک ثبت می‌شود، سپس در سامانه‌ همتا و سامانه سازمان هم ثبت می‌شود و این فرآیندها باعث می‌شود گوشی که با ارز غیرقانونی عرضه شده شناسایی شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین