کد خبر: ۱۵۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان از افزایش دما و وقوع دمای 49 درجه وبالاتر تا آخر هفته جاری خبر داد.
ناطقان: محمد سبزه‌زاری، اظهار کرد: از فردا با تقویت الگوی تابستانی شاهد افزایش دما در اکثر نقاط استان خوزستان خواهیم بود. وقوع دمای 49 درجه به بالا دردر روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی شهرهای خوزستان دور از انتظار نیست.

وی افزود: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در بعد از ظهر امروز تا اوایل صبح فردا در اکثر مناطق استان خوزستان شاهد وزش باد قابل ملاحظه خواهیم بود و در مناطق جنوب غربی، غرب و شمال غرب استان وزش باد موجب برخاستن گرد و غبار خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت: از ابتدای هفته تاکنون بیشترین دمای ثبت شده در اهواز 46 درجه سانتی‌گراد بوده و میزان رطوبت 30 درصد گزارش شده است.

سبزه‌زاری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته شهر ماهشهر با 48 و ایذه با 22 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 32 و 46 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین