کد خبر: ۱۵۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
اخیرا ویدیویی در شبکه‌های مجازی پربازدید شده که خانه مختلس بزرگ را در یکی از محله‌های اعیان‌نشین کانادا نشان می‌دهد.
ناطقان: قبل از این‌که ماجرای اختلاس ٣‌هزار میلیاردی رو شود و محمود خاوری به‌عنوان مختلس بزرگ روی شهرام جزایری را سفید کند، کمتر کسی اسم او را شنیده بود، اما الان خاوری فراری با شکل و شمایلی جدید چنان مشهور شده که حضورش در یک قصابی در فلان شهر کانادا می‌تواند روزها بین کاربران شبکه‌های مجازی دست‌به‌دست شود. اخیرا هم ویدیویی در شبکه‌های مجازی پربازدید شده که خانه خاوری را در یکی از محله‌های اعیان‌نشین شهر .... نشان می‌دهد.

قلعه نشینی اختلاس گر بزرگ ایران!

جالب این است که شکل و شمایل خانه‌ای که گفته می‌شود متعلق به خاوری است و با بقیه خانه‌ها تفاوت دارد بیشتر به یک قلعه قدیمی می‌ماند.

اگرچه این نخستین بار است که کاربران داخل ایران با خانه ‌میلیون دلاری خاوری آشنا می‌شوند، ایرانی‌های مقیم کانادا به‌ویژه آنها که دستی بر فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی دارند، پیشتر این خانه را شناسایی کرده بودند، حتی طی چند‌سال گذشته تجمعات زیادی هم در برابر این خانه برگزار شده که یکی از آنها دو هفته پی‌درپی ادامه داشته است.

Related image

سخنگوی یکی از گروه‌های معترض مدتی بعد اعلام کرد که خاوری این خانه را ترک کرده و حالا خانه قلعه‌مانند او خالی است، اما ویدیوهای جدید که خودرویی را پارک‌شده در مقابل این خانه نشان می‌دهند، حکایت از خالی نبودن آن دارند،‌ با این وجود معلوم نیست که ساکن فعلی این خانه جناب خاوری است یا یکی دیگر.

منبع: روزنامه شهروند
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین