کد خبر: ۱۵۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
صدیقه کیانفر بازیگر و هنرمند قدیمی رادیو و تلویزیون درباره وضعیت این روز‌های خود بیان کرد که در منزل استراحت می‌کند، ولی گاهی هم به رادیو می‌رود.
ناطقان: صدیقه کیانفر بازیگر و هنرمند قدیمی رادیو و تلویزیون درباره وضعیت این روز‌های خود بیان کرد که در منزل استراحت می‌کند، ولی گاهی هم به رادیو می‌رود.

صدیقه کیانفر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت این روز‌های خود و همچنین فعالیت‌هایی که دارد، بیان کرد: حالم بد نیست، ولی وضعیتم به گونه‌ای است که فقط توانایی دارم گاهی به رادیو بروم و نمایشی اجرا کنم.

وی که در مدت اخیر چند بار به بیمارستان رفته بود، بیان کرد: اکنون بیشتر در منزل استراحت می‌کنم و هنوز هم کمردرد و کتف درد دارم، دارو‌هایی هم پزشکان تجویز کرده اند که آن‌ها را مصرف می‌کنم.

کیانفر در پایان اظهار کرد: بعضی از این روز‌ها به رادیو می‌روم و در نمایشی به کارگردانی میکاییل شهرستانی بازی می‌کنم که یک سریال چندین قسمتی و طولانی است.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین